onsdag 20 november 2013

Tomteland

Idag hade jag fått ett mail till jobbet om en personalklubbsresa till Tomteland i Gesunda i december. Med största sannolikhet kommer jag att boka plats för hela familjen på denna bussresa imorgon. Det skulle verkligen vara jättemysigt att få komma till Tomteland mitt i julmånaden.
 
 
 
 
Redan ifjol sommar var vi dit en dag. Smôla var då knappt fyra år och Lillan var inte mer än åtta månader. Vi hade en annan familj med oss , två kompisar till mig och min man sen skoltiden och deras två killar med samma ålderspann på som våra flickor. Deras killarna är dock ca 10 månader äldre än våra tjejer. Smôla och den äldsta killen har varit kompisar sen de var riktigt små och när vi skulle försöka få ett fint kort på Smôla och Lillan tillsammans med Tomten var hon jättesur över att det var syrran hon skulle sitta bredvid och inte kompisen. Därav den sura minen hos henne.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar