måndag 11 november 2013

Gardiner på plats

På grund av hopplös planlösning har vi byggt ut vårt redan ganska stora hus och igår var det äntligen dags för Smôla att flytta in i sitt nya rum.
Jag slet ganska hårt här igår kväll med att få det inflyttningsklart och bl.a. fållade jag och hängde upp gardiner.
 
 
 
 
Vita tjocka bomullsgardiner som jag köpte till min studentlägenhet i Göteborg för över tio år sen. Nu blev de fina i detta nya rum och kommer passa bra när vi börjar julpynta där. Ifjol fick Smôla en egen liten plastgran, kanske en meter hög, att ha på sitt rum så det är bl.a. den som om några veckor ska få flytta in där. I den granen får hon ha vilket julpynt hon vill, sådant som jag inte vill ha i stora granen. Det var en av tankarna bakom att hon skulle få ha en egen gran.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar