torsdag 21 november 2013

Julkortsfoton

Sen jag blev mamma för drygt fem år sen har julkorten, som för så många andra, alltid bestått av ett julfoto av dottern/döttrarna.
Hur årets foto ska se ut har jag ännu inte kommit på utan det är en av de saker jag går och klurar på. Jag har letat efter idéer på Pinterest men än tror jag inte jag hittat något som jag varit nöjd med. Många foton föreställer bebisar intrasslade i ljusslingor men detta tema körde vi redan ifjol så det är inte aktuellt i år.
 
 
 
 
Det första fotot togs av Smôla klädd i tomteklänning och tomteluva. Övriga år har Smôla och Lillan haft sina julklänningar på sig på fotot. I år kanske det är dags att byta tema helt. Om det kom snö snart kanske man till och med skulle ta en bild ute i snön.
Jag får nog fundera vidare på detta ett tag till tror jag.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar