tisdag 12 november 2013

Arbetsplats i källaren

Vi har en källare under en stor del av vårt hus men eftersom det första vi fick göra när vi flyttade hit i stort sett var att bila upp golvet där och byta ut avloppsrören så är den inte i toppskick. Vi har varken haft tid eller ork att ta tag i detta projekt med att puts och måla väggar och golv. Vi har nog med allt som ska göras ovan jord i och med den utbyggnad vi håller på med.
 
 
 
 
Igår gjorde vi åtminstone en ordentlig rensning i ett av rummen och gjorde i ordning en arbetsplats på en skiva som ligger på trådbackar. Här vinterförvarar jag nu alla mina Mårbackapelargoner. Jag har också fått en plats att göra iordning julgrupper, binda kransar och annat pyssel som kräver lite oöm arbetsplats.
 

 
 
Som ni ser har jag redan börjat fylla på med lite smått och gått som jag ska använda till advent.
 
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar