tisdag 19 november 2013

The Holiday

Min TV-tid är otroligt begränsad och den stund som TV:n står på är det oftast barnprogram som visas eftersom flickorna då tittar på Bolibompa eller någon film eller så. Onsdagkvällar är dock heliga. Då parkerar jag mig i TV-soffan och tittar på Grey´s och det får inget/ingen störa.
Att hinna med att se på film är ännu mer ovanligt. Ett vanligt TV-program brukar ju vara max en timma men en film kräver betydligt mer tid än så oftast. Jag har dock en film som är favoriten - alla kategorier - och det är The Holiday.
 
 
 
 
Kan man göra annat än älska denna film som dessutom utspelar sig i juletid. Det är mys på hög nivå samtidigt som den är full av humor. Jag har sett den många gånger och fler lär det bli.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar