onsdag 13 november 2013

Julehuset


Jag skulle vilja tipsa en butik som ligger i vårt grannland Norge nära staden Kongsvinger. Butiken heter Snoka Miljö och har ett helt fantastiskt julehus från oktober fram till jul.
Gå in på den här länken och titta och inspireras av alla bilder de lägger upp där från de olika årens julehus.



Foto lånat från http://www.snoka.no/julehuset_2013.html

 

 
Jag har själv varit dit flera gånger, senast ifjol, och då främst köpt glaskulor till granen. De har fantastiska kulor i alla möjliga färger och det är bara att bestämma sig för vilken färg julen ska gå i hemma och sen köpa allt man behöver. I år kommer jag tyvärr inte hinna med någon tur dit men jag kan ju alltid gå in på hemsidan och njuta av alla fina bilder.
 
 
Tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut, vilken trevlig julblogg du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad glad jag blir. Jag är ju ganska ny på det här med att julblogga även om jag haft en "vanlig" blogg i flera år och dessutom en pysselblogg.

      Radera