onsdag 18 november 2015

Kransar och taggtrådshjärtan

Idag har jag varit ute och gjort klart mina kransar jag ska ha till försäljning på julmarknaden till helgen.
 
 
 
 
Några taggtrådshjärtan har jag också gjort klara men det ska jag försöka hinna göra fler innan söndagen för de brukar vara populära.
 

 
 
Det är mysigt med julmarknad och jag tycker ju det är så kul att fixa och pyssla. Just nu känner jag nog ändå att det ska bli skönt när det är över så att jag kan koncentrera mig på "vår" jul istället och  pyssla sådant som jag vill ha själv.
 

 
 
Garntomten hade jag kvar sen ifjol så han fick sin plats på en av de stora kransarna.
 

 
 
Något besök på någon annan julmarknad hinner jag nog inte med i år. Renoveringen tar all tid och jag vill ju att vi ska ha kommit så långt det bara är möjligt innan jul. Till helgen ska det börjas lägga golv. Det ska bli så skönt.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar