söndag 22 november 2015

Julmarknad idag

Nu har jag klarat av årets julmarknad, variant mindre, här i byn och jag fick sålt en hel del även om mina taggtrådshjärtan blev med hem tillbaka allihop utom ett. Tydligen var det ingen efterfrågan på dem i år.
 
 
 
Kallt var det också. Här i norra Värmland har vi inte fått snö under helgen som man fått i stora delar av Sverige för övrigt utan istället har vi haft det ordentligt kallt. Att stå still ute i flera timmar blev därför rätt kyligt, speciellt frös jag om fötter och händer trots två par ullstrumpor och tjocka vantar. Nu lägger jag om fokus mot vår egen jul och framför allt på att komma så långt det bara är möjligt med renoveringen vi håller på med så vi slipper bo i ett fullständigt renoveringskaos hela julen.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar