torsdag 5 november 2015

24 tygpåsar

Sent igår kväll sydde jag klart de sista tygpåsarna till barnens adventskalender.
 
 
 
 
24 påsar i olika storlekar och tyger.
 

 
 
Jag gjorde det lite extra besvärligt för mig igår när jag bestämde mig för att sy på applikationer i form av hjärtan på de sista påsarna. Jag är den typen som tycker det är tråkigt att massproducera likadan saker så därför var jag tvungen hitta på något nytt på slutet. Resultatet blev hjärtan.
Nu när påsarna är klara ska jag ge mig ut någon dag och hugga ner ett litet träd som jag ska såga till och skruva ihop till en "gran". Påsarna kommer sen förses med en siffra var och en när de hängs upp så att vi ska veta vilken påse som ska plundras vilken dag.
Fortsättning på detta projekt följer alltså.
 
 
Tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Så fint att titta inom här Vilken kreativ själ DU är Massa fina saker o snurrar man runt litet här tillsammans med dig o dina barn får man verkligen JUL STÄMNING TACK för att jag får smyga mig in o NJUTA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar min blogg och tack för kommentaren!

      Radera