torsdag 3 december 2015

Årets julkort

Igår lyckades jag ta årets julkort av tjejerna när de ställde iordning detta tomtelandskap ute. Klädda i sina fina vinterjackor och med rosetter i håret på de två stora var de så fina. Än så länge är korten hemliga så de lägger jag inte ut.
 
 
 
 
Att fotografera tre små tjejer samtidigt är inte helt enkelt så det gällde att vara snabb. När jag kollade igenom bildserien efteråt så var det nog bara ett kort jag kände var användbart och på det var inte fokus helt okej ändå. På de andra korten var det alltid någon som gjorde någon grimas eller liknande.
Nu har jag precis skickat iväg julkortsbeställningen men jag är väldigt nervös över hur korten kommer se ut. Jag skickade efter ifrån Fuji direct och de har ju tydligen gjort om sin hemsida helt och hållet och det till det sämre. Jag har ingen aning om vad jag beställt känns det som och julkorten såg suddiga ut trots att kortet hade helt okej kvalitet och upplösning. Förhoppningsvis var det bara på skärmen det såg konstigt ut.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar