fredag 4 september 2015

Tredje gången gillt

Jag ska för tredje året  rad nu försöka julblogga. För två år sen när jag startade bloggen blev jag gravid och gravidillamående lagom till första advent och ifjol räckte inte tiden till åt att blogga med tre små barn varav den ena bara någon månad gammal. I år är mina barn ett år äldre, jag är fortfarande föräldraledig och är det någon höst som jag ska kunna hinna med att julblogga så är det denna antar jag så nu gör jag ett tredje försök.
 
 
Idag släpptes biljetterna till Carolas julkonsert och jag köpte biljetter till mig och en vän. Jag läste första gången om konserten på Carolas Instagram och då väcktes tanken på att försöka få komma iväg på den.
 
 
Bilden är lånad från http://www.carola.com/turneplan.html
 
Jag är ett stort Carola-fan och inte minst gillar jag hennes julmusik så det är med stor förväntan jag kommer gå på konserten. Att jag ska gå med en av mina bästa vänner som jag träffar alldeles för sällan, gör ju inte saken sämre. Min man ska vara hemma med barnen och jag ska få en heldag helt själv utan familjen. Det händer inte så ofta kan jag lova, dvs. aldrig, men nu ska jag alltså ta en heldag och passa på att julshoppa när jag ändå ska till stan. Jag längtar!
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar