lördag 19 oktober 2013

På jakt efter småpaket

Så här års letar jag alltid efter småsaker som kan passa till adventskalendern. I år ska även Lillan få ett litet paket varje dag fram till julafton så i år ska jag fixa 48! paket. Jag letar på tiokronorsmarknader när jag dyker på sådana och så har jag handlat på Panduros rea nu i höst. Några paket hjälper mormor och farmor till med också som tur är.
 
 


Min presentlåda börjar nu sakteliga fyllas på och jag måste snart räkna över hur många saker jag kommit upp i där. Eftersom vi dessutom bara har en kalender att hänga upp paketen på så vet jag inte än heller hur jag ska göra med det. Känns som det kan bli trångt med 48 paket på en bonad.
 
 
 
 
 
Så här såg adventskalendern ut i fjol med alla paket på plats. Då "endast" 24 stycken eftersom Lillan bara var ett år då.
 
 
Tack för titten!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar