måndag 21 oktober 2013

Första julklapparna

Idag är jag hemma och vabbar med den yngsta dottern och då har jag passat på att städa mitt pysselrum. Man tog sig knappt in där förut och det fanns definitivt ingen plats att pyssla på då skrivbord, golv och hyllor var fulla av saker som bara blivit inburna i det lilla rummet. Bl.a. blir det att jag ställer in påsar med saker som ska ges bort i present eller julklapp och i en av alla påsar fanns två böcker som jag köpte i julklapp till Smôla för ett par veckor sen. 
 
 
 
 
 
Bland alla saker fanns också en förpackning med nya julpapper som jag köpt på Pandurorean nu i höst.
 

 
 
Det var lika bra att slå in böckerna när jag ändå höll på och nu har jag alltså slagit in mina första julklappar för i år. De första är helt klart roligast att slå in och man har tid och lust att lägga ner lite extra jobb på att få paketen fina. Det är sämre med den varan när man sitter med de sista oinslagna paketen natten innan julafton. Då önskar man att man varit ute i god tid.
 
 
Tack för titten!


1 kommentar:

  1. Fina papper!

    sv. Jo det där med att hålla pyssellådan hyfsat full och inye överflödig är som du säger svårt när man hela tiden ser nya spännande pyssel! kul att du gillade sugrörsgranarna! Kan tipsa om att man kan hitta många fina roliga pyssel på pinterest!

    SvaraRadera