tisdag 22 oktober 2013

Årets första julkort

Jag har varit hemma och vabbat idag med. För att sysselsätta två flickor var av den ena helst ska hålla sig i stillhet för hennes luftrörs skull, så plockade vi fram lite pyssel och satte oss med alla tre.
 
 
 
 
Jag passade på att göra årets första julkort med en ny stämpel som jag köpte på scrapbookingmässan i Karlstad i början av oktober.
 
 
 
Stämpeln spanade jag in redan ifjol men jag köpte den alltså inte förrän i år.
Att sitta och färglägga stämpelmotiv är ju ganska tidskrävande och det blir inte så jättemånga julkort med handmålade stämpelmotiv tror jag. Det är kul att variera sig så det kommer inte bli två julkort som blir helt lika heller.
Inne i kortet ska jag sätta en bild av barnen när vi tagit julkortsfoton av dem. Så har jag gjort i flera år nu och jag tycker det blir bra.
 
 
Tack för titten!
 


2 kommentarer: