lördag 17 oktober 2015

Årets julklappspapper

Igår fick jag äntligen mitt paket från Panduro som jag beställde 13 september(!). Att de har problem med sina leveranser nu är det då ingen tvekan om. Allt var i alla fall med som jag beställt och det var egentligen inget jag har varit i behov av tidigare heller eftersom det mest var saker till tjejernas paketkalender som jag passade på att köpa på rean när man kan få bra saker för 5 och 10 kr - perfekt!
 
 
 
Förutom småpyssel så hade jag beställt två förpackningar med detta julpapper som också var på rean. Årets julklappar kommer alltså gå i dessa toner oblekt linne/vitt/rött och det blir nog fint under granen tror jag.
 
Om man är intresserad av att se hur jag har gjort köket höstfint så kan man gå in här och se och få lite inspiration kanske. Det har ju egentligen ingenting med julen att göra även om hela hösten för mig är en enda lång uppladdning inför julen och då vill jag ha det så fint och mysig det går runt mig under tiden.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar