torsdag 2 oktober 2014

En värmande brasa

När jag vaknade idag hörde jag att det regnade och det var grått och ruggigt ute. När jag kom hem igen efter att ha lämnat barnen på skola/dagis tände jag en brasa i spisen. Det är så mysigt när det sprakar och brinner och det blir så härligt varmt.
 
 
 
 
Jag är så glad att vi valde sätta in en kassett i den gamla öppna spisen så att vi kan använda den så mycket. När vi gjorde om och byggde kök så hamnade det nya köket i den gamla kammaren där den öppna spisen fanns. Nu har vi därför ett väldigt varmt och mysigt kök där jag trivs väldigt bra ruggiga höstdagar och kalla vinterdagar. Att brasan ska brinna under julhelgerna är en självklarhet, det hör liksom till för att få riktig mysig julstämning.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar